ПІДСУМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ЗАРУБІЖНОІ ЛІТЕРАТУРИ ТА МИСТЕЦТВА В НОК КВЛ ІМЕНІ ІВАНА БОГУНА

Вміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — надважливі навички ХХІ століття.  Будь-яка освіта повинна бути якісною, тому перед вчителями постало питання про те, як відпрацювати ці навички разом з ліцеістами в реальному часі під час онлайн навчання.

В умовах дистанційного навчання, за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, навчання відбувається згідно календарно – тематичного плану. Завдання регулярно надсилаються у Viber групи. Завдання різнопланові: написати конспект, зробити аналіз твору, виконати онлайн тест на освітній платформі «На урок» , створити презентацію чи відеоролик. Виконані завдання ліцеїсти надсилають в особисті повідомлення в Viber та на e-meil.

Серед  ліцеїстів НОК КВЛ  імені Івана Богуна, які якісно та старанно ставляться до дистанційного навчання, є такі ліцеїсти  8 роти: Акентьєв В., Бобко Я., Вишківський Я., Козій М., Курилович В., Урбан З., Яценко С., Бутевич Д., Петров М., Єфімець В., Іванченко М., Добровольский Д.,  Слепченко К., Собченко В. Березовець П., Дрига М., Клименко О., Святний М.,Кучерявенко В., Ніколаєв О.,Усхопов Б., Бондаренко Д.,Деренко А.,Кушнірук Н.,Похилько П.,Черчик В.,Гордєєв І..

7 роти: Авдєєв Р., Горгота А., Грушецький А. , Шаловінський Р.,  Федорійчук Я., Горьков Д., Клименко І., Морозов Н., Дубовик Я., Миронов Д., Морозов Н., Марків Р., Баклан Д.,  Біленький Н., Бобир Д., Куриленко Є., Негода В., Лошак Д., Тимофеєв М., Фесик Р., Якубович Д., Андрущенко В., Закатін А.,Романщак О., Гордійчук Я., Бєкєтов Р., Трушковський В., Кудінов А., Кононець О., Вислободський М., Ратушний Ю., Новицький С…

Також є ліцеїсти, які працюють несистемно. Серед них ліцеїсти 8 роти: Чорний Р.,Стешенко С., Іванченко Р., Ратніков Є., Акімов М., Зелінський Р., Железняк Р., Мацигін Д., ЮхименкоВ., Нечай О., Олійник Н., Касьянов К., Грибанов П., Ткачов О., Губрій А., Маєвський І., Пінчук С., Дженджеро К., Попов О. Мамаєв Т., Климчук Б., Протань С., Железнов В..

7 рота: Алякін Д., Погорілий М.,Шамалі К., Дігтяренко Б., Запара Д., Шумський М.,

Бугайов А., ДовгаленкоЮ., Заєць О., Кудря С.,Хачков Є., Прокопович Д., Самойлов А., Шлапак В., Григор’єв О., Сотніков М., Травков А., Пономаренко Н.. Ігнатенко Є., Куркін А., Криволапов І., Чурай Г. Брень-Алексєєв Е.,Булах Д., КуценкоА., Макогон К.,

Роботи ліцеїстів перевіряються та коментуються. За необхідності встановлюється аудіо чи відео зв’язок , під час якого ліцеїстам додатково пояснюється необхідний матеріал. Систематично відбувається спілкування з вихователями та консультації з батьками та опікунами ліцеїстів з приводу виконання робіт. Цікавим видом роботи є створення відеоролика. Більшість ліцеїстів на уроках мистецтва обирають саме  таку форму відповіді. Також ліцеісти мають змогу здійснювати віртуальні мандрівки музеями України і світу, переглядати вистави та фільми за творами, які вивчаємо.

https://www.youtube.com/watch?v=quRS7_qi7F4

https://www.youtube.com/watch?v=LYpqX_i1Wo0

https://www.youtube.com/watch?v=op8Ej61kje4

https://nextfilm.io.ua/v275b1c468c3e48dee297a4a6d0853c19

https://naurok.com.ua/test/homework/2102867

holovko.t@ukr.net >: