Досвід з організації дистанційного навчання
Як відомо, з 12 березня Міністерство освіти і науки запровадило карантин, тому перед вчителями стало непросте завдання – організація дистанційного навчання. В умовах інформаційного суспільства це можливо зробити незалежно від місця проживання ліцеїстів.
Вчителі підкомісії математики та основ інформатики мають досвід з організації підтримки навчання за допомогою створених груп у месенджерах Viber та Telegram. Але для дистанційного навчання це незручно і недостатньо. Розглянув розмаїття запропонованих в мережі засобів організації, вчителі нашої підкомісії обрали для себе Google сервіс Classroom.
Ми зіткнулися з основними проблемами: готовність вчителів, бажання учнів, контент для дистанційного навчання і якість інтернет — зв’язку. Протягом останнього тижня нами охоплено майже всіх ліцеїстів. Створено віртуальні класи повзводно в кожній роті. Вчителі інформатики провели навчання із ліцеїстами щодо користування сервісом Classroom. Вчителі математики створюють тестові матеріали, підбирають відео уроки, створюють свої, власні відео-уроки, проводять консультації з учнями.
Процес навчання розпочався, і, сподіваюсь, буде цікавим і захоплюючим.