НАВЧАЛЬНА РОБОТА

РОБОЧА НАРАДА В НОК КВЛ

27 жовтня 2020 року начальником Навчально — оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені Івана Богуна полковником Потєхіним П.Г. було проведено педагогічну нараду з педагогічним працівниками комплексу. На засіданні було підведення підсумків навчання ліцеїстів 7 та 8 роти за підсумками І четверті 2020-2021 н.р. в умовах дистанційного навчання.
Петро Геннадійович поставив завдання на ІІ четверть та закінчення І семестру навчання. На нараді також було розглянуто вимоги щодо навчання в умовах пандемії коронавірусу.


ПІДСУМКИ НАВЧАННЯ НОК КВЛ

Підійшов до кінця цей зовсім непередбачуваний, складний, такий незвичний і неординарний, але, поряд з цим, цікавий і корисний на нове навчальний рік. Рік, що поставив перед нами усіма ряд випробувань у своїх можливостях та силах.
Кінець навчального року – це час підвести підсумки: ліцеісти бачать результат своєї праці, а вчителі – своєї роботи.
В навчально — оздоровчому комплексі Киівського військового ліцею навчальна програма за 2019 — 2020 навчальний рік виконана у повному обсязі та проведено оцінювання всіх ліцеїстів 8-го та 9 — го класів. За підсумками 2019-2020 навчального року у НОК 5 ліцеїстів отримали оцінки високого рівня (відмінники).
8 рота — 3 ліцеїста :

— Єфімець Віталій,
— Бондаренко Данііл,
— Деренко Артем.

7 рота — 2 ліцеїста:

— Кудінов Олександр,
— Трушковський Владислав.

Також 34 ліцеїста, отримали оцінки достатнього та високого рівня (передовики).

8 рота 16 ліцеїстів:

1.Белік П.,
2.Бутевич Д.,
3.Верпахівський І.,
4.Добровольський Д.,
5.Іванченко М.,
6.Орлов Є.,
7.Бобко Я.,
8.Попсуй М.,
9.Шейко В.,
10.Березовець П.,
11.Бєдін В.,
12.Селямієв Р.,
13.Усхопов Б.,
14.Гордєєв І.,
15.Кушнірук Н.,
16.Чиж О..

7 рота 18 ліцеїстів:

1.Будз А.,
2.Горький І.,
3.Горгота А.,
4.Колосков М.,
5.Науменко К.,
6.Іллічов Є.,
7.Дігтяренко Б.,
8.Овсійко А.,
9.Морозов Н.,
10.Миронов Д.,
11.Романщак О.,
12.Самойлов В.,
13.Вислободський М.,
14.Лошак Д.,
15.Негода В.,
16.Тімонін Ю.,
17.Травков А.,
18.Мартинюк Г..
Хочемо щиро подякувати всім активним учасникам дистанційного навчання! Бажаємо Вам чудових літніх канікул, сонячної погоди та незабутніх вражень!
Будьте здорові!!!


ПІДСУМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ЗАРУБІЖНОІ ЛІТЕРАТУРИ ТА МИСТЕЦТВА В НОК КВЛ ІМЕНІ ІВАНА БОГУНА

Вміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — надважливі навички ХХІ століття. Будь-яка освіта повинна бути якісною, тому перед вчителями постало питання про те, як відпрацювати ці навички разом з ліцеістами в реальному часі під час онлайн навчання.
В умовах дистанційного навчання, за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, навчання відбувається згідно календарно – тематичного плану. Завдання регулярно надсилаються у Viber групи. Завдання різнопланові: написати конспект, зробити аналіз твору, виконати онлайн тест на освітній платформі «На урок» , створити презентацію чи відеоролик. Виконані завдання ліцеїсти надсилають в особисті повідомлення в Viber та на e-meil.
Серед ліцеїстів НОК КВЛ імені Івана Богуна, які якісно та старанно ставляться до дистанційного навчання, є такі ліцеїсти 8 роти: Акентьєв В., Бобко Я., Вишківський Я., Козій М., Курилович В., Урбан З., Яценко С., Бутевич Д., Петров М., Єфімець В., Іванченко М., Добровольский Д., Слепченко К., Собченко В. Березовець П., Дрига М., Клименко О., Святний М.,Кучерявенко В., Ніколаєв О.,Усхопов Б., Бондаренко Д.,Деренко А.,Кушнірук Н.,Похилько П.,Черчик В.,Гордєєв І..
7 роти: Авдєєв Р., Горгота А., Грушецький А. , Шаловінський Р., Федорійчук Я., Горьков Д., Клименко І., Морозов Н., Дубовик Я., Миронов Д., Морозов Н., Марків Р., Баклан Д., Біленький Н., Бобир Д., Куриленко Є., Негода В., Лошак Д., Тимофеєв М., Фесик Р., Якубович Д., Андрущенко В., Закатін А.,Романщак О., Гордійчук Я., Бєкєтов Р., Трушковський В., Кудінов А., Кононець О., Вислободський М., Ратушний Ю., Новицький С…
Також є ліцеїсти, які працюють несистемно. Серед них ліцеїсти 8 роти: Чорний Р.,Стешенко С., Іванченко Р., Ратніков Є., Акімов М., Зелінський Р., Железняк Р., Мацигін Д., ЮхименкоВ., Нечай О., Олійник Н., Касьянов К., Грибанов П., Ткачов О., Губрій А., Маєвський І., Пінчук С., Дженджеро К., Попов О. Мамаєв Т., Климчук Б., Протань С., Железнов В..
7 рота: Алякін Д., Погорілий М.,Шамалі К., Дігтяренко Б., Запара Д., Шумський М.,
Бугайов А., ДовгаленкоЮ., Заєць О., Кудря С.,Хачков Є., Прокопович Д., Самойлов А., Шлапак В., Григор’єв О., Сотніков М., Травков А., Пономаренко Н.. Ігнатенко Є., Куркін А., Криволапов І., Чурай Г. Брень-Алексєєв Е.,Булах Д., КуценкоА., Макогон К.,
Роботи ліцеїстів перевіряються та коментуються. За необхідності встановлюється аудіо чи відео зв’язок , під час якого ліцеїстам додатково пояснюється необхідний матеріал. Систематично відбувається спілкування з вихователями та консультації з батьками та опікунами ліцеїстів з приводу виконання робіт. Цікавим видом роботи є створення відеоролика. Більшість ліцеїстів на уроках мистецтва обирають саме таку форму відповіді. Також ліцеісти мають змогу здійснювати віртуальні мандрівки музеями України і світу, переглядати вистави та фільми за творами, які вивчаємо.
s://www.youtube.com/watch?v=quRS7_qi7F4
s://www.youtube.com/watch?v=LYpqX_i1Wo0
s://www.youtube.com/watch?v=op8Ej61kje4
s://nextfilm.io.ua/v275b1c468c3e48dee297a4a6d0853c19
s://naurok.com.ua/test/homework/2102867
holovko.t@ukr.net >:


Підсумки дистанційного навчання з біології НОК КВЛ імені Івана Богуна

Наразі, через карантин, батьки і діти опинились у полоні своїх комфортних домівок. Проте, це не стало приводом до припинення навчання. Зараз 2020 рік і людство має величезні ресурси для вирішення цієї проблеми. Це – онлайн платформи для дистанційної та змішаної освіти, сервери відеохостінгу, засоби групових відео конференцій на кшалт Zoom, Google Meets. Заняття можна побудувати в інтерактивній формі, що дозволить учням засвоїти матеріал більш ефективно. Також використовуємо мобільні додатки Viber, Telegram, Skype, Whatsapp для створення груп комунікації для ліцеїстів, їх батьків, вихователів та офіцерів.
Інтерактивні онлайн ресурси дають змогу проводити дистанційно практичні роботи, виконати заплановані проекти «Екологічні проблеми рідного краю», одержати фото та відео звіти. Нагодою стало демонстрація он-лайн уроків з біології. Хоча більшість ліцеїстів проявили справжню військову дисципліну та старанність, на жаль, не всі здобувачі освіти проявили організованість та старанність, щоб опанувати нові вимоги до таких форм роботи.
Список ліцеїстів НОК КВЛ імені Івана Богуна, які якісно та старанно ставляться до дистанційного навчання:
8 рота
1 взвод 8 рота :
Найкращі: Акентьєв В., Бобко Я., Козій Б., Курилович В., Урбан З., Яценко С., Шостак С;
Найгірші: Чорний Р., Слободенюк М., Іванченко Р., Ратніков Є..

2 взвод 8 рота:
Найкращі: Бєлік П., Бутевич Д., Верпахівській І., Єфімець В., Іванченко М., Добровольский Д., Слепченко К., Собченко В.
Найгірші: Железняк Р., Мацигін Д., Надопта С., Дарвай Я..

3 взвод 8 рота (найгірший рейтинг!!!)
Гарно навчаються: Березовець П., Кучерявенко В., Четвертак А..
Найгірші: БезвіконнийО., Касьянов К., Грибанов П., Тур В., Щербак В., Губрій А., Маєвський І., Пінчук С..

4 взод 8 роти:
Гарно навчаються: Бондаренко Д., Деренко А., Кушнірук Н., Похилько П., Маслов Д..
Найгірші: Мамаєв Т., Климчук Б., Протань С., Железнов В..

7 рота

1 взвод 7 роти (найкращий рейтинг)
Найкращі: Горгота А., Грушецький А., Шаловінський Р., Федорійчук Я., Горьков Д., Колосков М., Даценко В..

2 взвод 7 роти:
Найкращі:
Дубовик Я., Миронов Д., Поліщук В., Овсійко А..
Найгірше: Хачков Є..

3 взвод 7 рота:
Найкращі: Баклан Д., Біленський Н., Лошак Д., Тимофеєв М., Фесик Р., Мартинюк Г..
Найгірші: Терещенко А., Пономаренко Н..

4 взвод 7 роти:
Найкращі:
Бєкєтов Р., Трушковський В., Кудінов А., Кононець О., Вислободський М., Ратушний Д..
Найгірші: Куркін І., Ігнатенко Є., Рогов В., Мордань І..
Згідно тематично-поурочного планування регулярно пересилаються завдання , практичні таблиці для заповнення, відео уроки та відео лекції. Виконані завдання учні надсилають в особисті повідомлення. Ліцеїсти також виконують тестові завдання на освітній платформі «На урок» . Оцінки коментуються, заносяться до відмінностей, теми фіксуються та повідомляються вихователям. Систематично відбувається спілкування з вихователями та консультування з батьками та опікунами ліцеїстів. Крім того, здійснюється зворотній зв’язок з ліцеїстами в телефонному режимі.
Карантин не стоїть на заваді і самоосвіті. Вчителем були пройдені онлайн курси на освітній платформі “Prometheus” «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (80 годин) . Сертифікат з грифом Міністерства освіти і науки України додається.
s://naurok.com.ua/test/sensorni-sistemi-104542.html
s://naurok.com.ua/test/sensorni-sistemi-104542.html
s://www.youtube.com/watch?v=bNxnKXCI2Yo


ПІДСУМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ГЕОГРАФІЇ НОК КВЛ імені Івана Богуна

Карантин – це випробування для всіх. Проте кожне випробування відкриває нові можливості.
Навчання онлайн – це виклик не лише для дорослих, але й, в першу чергу, складні зміни для наших дітей. Постало чергове непросте завдання. Як організувати продуктивний освітній процес дистанційно?
Навчання під час
карантину здійснюється через мобільний додаток Viber шляхом створення з кожним ліцеїстом та вчителем груп. Саме така робота дозволила тримати тісний взаємозвязок між ліцеїстом — учителем — командиром взводу, роти — вихователем — батьками. Це дозволяє не лише давати завдання, а й отримувати фотозвіти виконаних завдань, відповідати на запитанння учнів, направляти їх на необхідні інтернет-ресурси, щоб дистанційні форми навчання під час карантину дали якнайкращі результати.
Список ліцеїстів, НОК КВЛ імені Івана Богуна, які якісно навчаються на дистанційному навчанні.

8 РОТА:

1 взвод 8 рота кращі з дистанційного навчання:
Акентьєв В., Бобко Я., Ступка В., Терещенко А., Козій Б., Курилович В., Попсуй М., Урбан З., Шевчук Д., Яценко С..
Найгірші: Шевченко М., Стешенко С., Ратников Є..

2 взвод 8 рота найкращі:
Бєлік П., Бутевич Д., Верпахівський І., Добровольський Д., Єфімець В., Іванченко М., Орлов Є., Петров М., Романенко І., Саленко М., Слепченко К., Собченко В., Стеценко В., Токаренко М., Шевченко А., Ющук Д..

3 взвод 8 рота гарно навчаються :
Березовець П., Бєдін В., Дрига М., Клименко О., Курах А., Кучерявенко В., Маслов А., Махлай І., Ніколаєв О., Пилипенко Т., Пінчук, Святий М., Усхопов Б., Чистяков С., Четвертак А..

В 4 взводі 8 роти систематично та якісно працюють такі ліцеїсти: Бодаренко Д., Бондаренко Я., Гордєєв І., Дубинець О., Деренко А., Чиж О., Кушнірук Н., Полєвський А., Матійчук Н., Похилько П., Заєць Д., Каменной І., Шевченко О..

7 РОТА:

В 1 взводі 7 роти найкращі в навчанні:
Горький І., Горьков Д., Авдеєв Р., Горгота А., Грушецький А., Левкович С., Мірошник В., Педаш М., Пінчук Д.,Третяк І., Скоробагатий Д., Федорійчук Я., Шаловінський Р.,
Шамалі К., Янченко А., Ящук М..

2 взвод 7 роти:
Кращі ліцеїсти: Овсійко А., Дехтярьов Д., Дубовик Я., Комаровський В., Миронов Д., Морозов Н., Поліщук В., Ларіонов Д., Сивухін Д., Ющенко Д..

3 взвод 7 роти вчасно виконують завдання: Біленький Н., Баклан Д., Баришовець Б., Лошак Д., Куриленко Є., Мартинюк Г., Фесик Р., Ситниченко Є., Тимофеєв М., Тімонін Ю., Якубович Д..

4 взвод 7 роти найкращі ліцеїсти: Кудінов О., Трушковський В., Бєкєтов Р., Андрущенко В., Вислободський М., Романщак О., Кононець О., Костенко Н., Рогов В., Ніканоров Я., Ратушний Д..
Згідно тематично-поурочного планування регулярно надсилаються завдання, запропоновані відеоматеріали для закріплення знань. Оцінювання знань ліцеїстів з опрацьованих тем проводиться шляхом виконання онлайн тестів, які ліцеїсти виконують на сайті naurok.com.ua та усного опитування.
Виконані завдання ліцеїсти надсилають в особисті повідомлення. Оцінки коментуються голосовим повідомленням кожному ліцеїсту.
Мною була прийнята участь в вебінарах для вчителів на сайтах «Освітній проект», «На Урок» на теми: «Викладання географії в умовах дистанційного навчання» та «Використання інтернет-ресурсів на уроках географії та природознавства».
Ось деякі приклади перевірочних тестів та відеоматеріалів до уроків:
s://vseosvita.ua/test/start/mzv260
s://naurok.com.ua/urok-na-temu-transport-yogo-rol-u-nacionalniy-ekonomici-ta-formuvanni-svitovogo-gospodarstva-vidi-transportu-hni-perevagi-y-nedoliki-10421.html

s://naurok.com.ua/rozrobka-uroku-geografi-v-9-klasi-na-temu-transport-svitu-17403.html

s://lectures.7mile.net/geography-9/39-transport-ua.htm
s://naurok.com.ua/prezentaciya-torgivlya-svitu-torgivlya-v-ukra-ni-30124.html.


Звіт вчителя фізичної культури НОК КВЛ імені Івана Богуна у режимі дистанційної роботи на час проведення карантинних заходів

Якщо ви на карантині, то не потрібно забувати про такий предмет як фізична культура. Протягом усього дня потрібно використовувати фізичні вправи для нормального функціонування вашого організму.
Фізичні вправи сприяють роботі центральної нервової системи, опорно-рухового апарату, внутрішніх органів. Вони зміцнюють і загартовують організм, роблять вас більш вольовими, цілеспрямованими та організованими. Тому, достатня рухова активність необхідна для гармонійного розвитку!
Теми і завдання для дистанційного навчання з фізичної культури під час карантину в НОК КВЛ імені Івана Богуна задаються вчасно в додаток вайбера.

Ліцеісти, які старанно виконують усі фізичні вправи в 81:
Яценко Станіслав, Бобко Ярослав, Курилович Владислав, Кондратовець Костянтин, Козій Богдан.
Ліцеїсти, які ігнорують виконання фізичних вправ: Чехар Матвій, Шершньов Віктор, Шевченко Михайло.

Ліцеїсти, які старанно виконують усі фізичні вправи в 82:
Зелінський Руслан, Романенко Іван, Іванченко Михайло.
Ліцеїсти, які ігнорують виконання фізичних вправ: Гусаков Володимир, Нечай Олександр, Олійник Назарій.

Ліцеїсти, які старанно виконують усі фізичні вправи в 83:
Курах Ар’ян, Святний Максим, Ніколаєв Олександр, Селямієв Різа.
Ліцеїсти, які ігнорують виконання фізичних вправ: Касьянов Олександр, Безвіконний Владислав, Пінчук Сергій, Тур Володимир.

Найкращі ліцеїсти, які старанно виконують всі фізичні вправи в 84:
Гордєєв Іван, Похилько Петро, Дубинець Олексій, Бондаренко Ярослав.
Ліцеїсти, які ігнорують виконання фізичних вправ: Березлев Владислав, Климчук Владимлав, Протань Максим.

Найкращі ліцеїсти в 71, які старанно виконують всі фізичні вправи: Шаловінський Роман, Педаш Максим, Третяк Ілля, Горький Іван, Даценко Владислав. Ліцеїсти, які ігнорують виконання фізичних вправ: Береговий Назар, Данилюк Герман, Клименко Ілля, Пінчук Дмитро, Басістий Артем, Алякін Данило.

Найкращі ліцеїсти в 72, які старанно виконують усі фізичні вправи: Дехтярьов Данило, Куцько Андрій, Комаровський Владислав, Цирібко Микита. Ліцеїсти,які ігнорують виконання фізичних вправ: Заєць Олександр, Запара Дмитро, Левченко Андрій, Миронов Денис, Невкапса Ярослав, Сивухін Данило, Шумський Микита.

Найкращі ліцеїсти в 73, які старанно виконують усі фізичні вправи: Боряк Владислав, Ситниченко Євгеній, Фесик Ростислав, Шлапак Віктор, Григор’єв Олексій.
Ліцеїсти,які ігнорують виконання фізичних вправ: Пономаренко Назар, Травков Арсеній, Щур Ілля, Самойлов Артем.

Найкращі ліцеїсти в 74, які старанно виконують усі фізичні вправи: Кудінов Олександр, Вислободський Максим, Рогов Вадим, Шепелєв Андрій, Трушковський Владислав.
Ліцеїсти, які ігнорують виконання фізичних вправ: Андрущенко Віктор, Брень-Алексєєв Едуард, Закатін Артур, Куркін Артем, Куценко Андрій.
Ваші зусилля обов`язково увінчаються успіхом, якщо ви будете старанно виконувати завдання, підтримувати свою фізичну форму і цілеспрямовано йти до своєї мети .
Будьте здоровими і активними!


ПІДСУМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В НОК КВЛ ІМЕНІ ІВАНА БОГУНА

Думки колесом…Хочете дізнатися про що саме йде мова? Авжеж, про найактуальніше на сьогодні – дистанційне навчання! Здавалося б, що про це вже сказано-пересказано, але без рефлексії та підбиття тижневих підсумків онлайн-навчання – неможливо надалі працювати ефективно.
Наразі вчителям, як ніколи, потрібно бути пильними та свідомими. Не тільки поглинати нову інформацію, але й обертатися назад і дивитися на власні успіхи та поразки, робити висновки на майбутнє. Дивитися довкола – на виклики, кризові умови, досвіди інших та на підставі цього організовувати ефективну роботу. І, наостанок, дивитися вперед – ставити цілі на майбутнє та досягати їх.

ЗВІТ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЯМИ МАТЕМАТИКИ НОК КВЛ

Дистанційна школа – це звичайний загальноосвітній заклад, в якому кожен учень отримує знання відповідно до державної програми. Тут також є розклад уроків, контрольні роботи та різноманітні завдання. Кожен урок – це унікальна розробка вчителя, яку він постійно допрацьовує.Тут є тематичні відео та аудіоматеріали, презентації та багато іншого цікавого матеріалу.

Пройшло п’ять тижнів дистанційного навчання в навчально-оздоровчому комплексі КВЛ імені Івана Богуна. Процес складний, важкий як для ліцеїстів, так і для батьків і вчителів. Та все ж таки він відбувається. Були створені групи у вайбері, де надаються завдання. Надсилаючи систематично завдання, згідно тематично-поурочного плану, були запропоновані відеоматеріали, які були ретельно відібрані.Оцінювання знань ліцеїстів з опрацьованих тем проводиться шляхом виконання онлайн тестів, які ліцеїсти виконують на сайті naurok.com.ua. Виконані завдання ліцеїсти надсилають у особисті повідомлення. Продивляючись письмові завдання або прослуховуючи голосові повідомлення, коментуюємо їх помилки, якщо вони допущені. При виникненні питань,зв’язуємося із ліцеїстом по телефону або через додаток вайбер та пояснюється незрозумілі моменти по вивченому матеріалу.

Майже всі ліцеїсти успішно працюють. Найкращі ліцеїсти 7 РОТИ :

Кудінов Олександр, Горький Іван, Бекєтов Руслан, Негода Валерій, Куриленко Єгор, Трушковський Владислав, Вислободський Максим.

8 РОТА:

Бондаренко Даніл, Кушнірук Назарій, Деренко Артем, Гордєєв Іван, Орлов Євгеній, Селямієв Різа, Сизов Данило, Частяков Сергій, Токаренко Микита, Єфімець Віталій, Іванченко Михайло, Бобко Ярослав.

Та, нажаль, є такі ліцеїсти ,які не виходять на зв’язок і не надсилають виконані роботи.

7 РОТА:

Алякін Данило, Данилюк Герман, Олешкевич Андрій, Дехтярьов Богдан, Запара Дмитро, Самойлов Артем, Куркін Артем, Макогон Кирило, Кудря Савелій, Ігнатенко Євгеній.

8 РОТА:

Іванченко Костянтин, Железнов  Назар, Нечай Олександр, Протань Максим, Чорний Роман, Шевченко Михайло.

Не виконали завдання за 5 тижнів: Чорний Роман,

Малоєд Кіріл, Нечай Олександр, Маєвський Володимир, Тур Володимир, Протань Максим.

Попри неодноразові звернення вчителів, дані ліцеїсти не бажають якісно працювати, уникають спілкування з учителем, несвоєчасно виконують завдання з математики.

s://www.youtube.com/watch?v=Y9Z49bnM9ro&feature=share


ЗВІТ НОК КВЛ ПІДКОМІСІЇ З ФІЗИКИ

В даний час у школі відбуваються фундаментальні зміни, викликані новим розумінням цілей навчання, розробкою та застосуванням нових технологій навчання. Усвідомлення ролі і значення інформаційних процесів у розвитку суспільства призвело до зміни соціального замовлення в галузі освіти і вимагає створення сучасної освітньої системи, що враховує індивідуальні потреби особистості та її особливості.
Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю вчителя та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.
Для успішного виконання завдань, можливості спілкування з ліцеїстами НОК КВЛ ім.Івана Богуна у вайбер створено групи для кожного взводу. Цим було забезпечено можливість безпосереднього спілкування, обговорення завдань, пояснення. Згідно тематично-календарного плану визначено теми для навчання:
7 рота — » Електричні явища. Електричний струм»
8 рота «Рух і взаємодія . Закони збереження».
Завдання по фізиці надаються систематично, згідно тематичного плану, через електронну пошту та групи вайбер. При створенні завдань враховувалися можливості ліцеїстів, а також матеріал телеуроків.
Ліцеїстам 8 роти запропоновано прийняти участь у навчальному проекті на тему: «Закони механіки у військовій справі». Робота над проектом розрахована до 15 травня.
Відповідально відносяться до виконання завдань ліцеїсти 7 роти : Фесик Ростислав, Поліщук Віталій, Трушковський Владислав, Кудінов Олександр, Шаловінський Роман, Ситниченко Євген.
8 рота : Орлов Євгеній, Бутевич Дмитро, Єфімець Віталій, Петров Максим, Селямиев Різа, Бєлік Віталій, Верпахівський Ігор, Козій Богдан, Іванченко Михайло.
На жаль є ліцеїсти, які недобросовісно відносяться до виконання завдань.
7 рота: Ігнатенко Євген, Кульчицький Віктор.
8 рота: Малоголовко Андрій, Малоєд Кирил, Мацигін Максим, Нечай Олександр, Протань Максим.

s://youtu.be/bg_VEm4bzpw

s://drive.google.com/open?id=1n5pZdlErVv2NnvtmYrgg2RPvV2bZnIX0


ЗАХОДИ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ ГОСТРИХ ВІРУСНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ТА ГРИПУ

10 березня 2020 року начальник медичної служби — медичного пункту капітан медичної служби Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені І. Богуна Вікторія Гайдучик провела  з особовим складом заняття на тему «Профілактика гострих вірусних захворювань та грипу».

Вихованцям нагадали про симптоми та причини виникнення вірусних захворювань, а також про необхідні заходи та способи профілактики та боротьби з ними.


8 БЕРЕЗНЯ В НОК КВЛ

6 березня 2020 року вихованці Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені І. Богуна вітали жінок  з Міжнародним жіночим днем. З нагоди свята ліцеїсти та активна молодь міста в клубі комплексу давали святковий концерт.

Серед запрошених були присутні мами ліцеїстів, вихователі, вчителі та інші працівники закладу жіночої статі. Для них діти підготували багато жартів, ліричних пісень і композицій.

Свято пройшло в чудовій сімейній атмосфері, викликавши у присутніх жінок як сміх, так і сльози радості й гордості за своїх дітей і вихованців.

Зі святом вас, любі жінки!!!


УРОКИ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У НОК КВЛ

У Навчально-оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна ліцеїсти 7 навчальної роти на уроках трудового навчання під керівництвом вчителя Власенка Миколи Михайловича ознайомлюються із металом як конструкційним матеріалом і опановують технологію його обробки. Юнаки дізнаються, як правильно і яким інструментом їх обробляти. Працювати з металом складно і, щоб досягнути успіху, ліцеїсти мають бути дисциплінованими і обережними, їм знадобиться наполегливість, уважність, а ще — здатність творчо і сміливо мислити.


ЗУСТРІЧ ЛІЦЕЇСТІВ НОК КВЛ З ЧЛЕНАМИ ЗБІРНОЇ КОМАНДИ «ІГОР НЕСКОРЕНИХ 2020»

26 лютого 2020 року в Навчально- оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна за сприянням командира взводу — офіцера -вихователя капітана Власюка Миколи Миколайовича була організована зустріч з членами збірної команди «ІГОР НЕСКОРЕНИХ 2020»!

Під час зустрічі представники збірної розповіли ліцеїстам про своє життя, військовий досвід та шлях до збірної «Invictus Games 2020». Ліцеїсти з цікавістю слухали та ставили питання стосовно мотиваційної складової до занять спортом, про психологічну підтримку після повернення зі Сходу України та ще багато інших питань.

Наприкінці зустрічі команді подарували Державний стяг України з побажаннями перемоги на цьогорічних змаганнях!

Бажаємо нашій збірній «Ігор Нескорених 2020» тільки перемог в місті Гаага (Нідерланди)! Слава Україні!


МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ

21 лютого — Міжнародний день рідної мови. Головною метою відзначення  цього свята є зміцнення державотворчої функції української мови.

У цей день в стінах Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені Івана Богуна вчителі  української мови  організували проведення написання диктанту національної єдності українською мовою «Україна в нас одна » на визначення найграмотнішого ліцеїста НОК.


У НОК КВЛ РОЗПОЧАЛАСЬ ЛИЖНА ПІДГОТОВКА

У Навчально-оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна розпочалася лижна підготовка з ліцеїстами 7 та 8 навчальних рот під керівництвом керівників гуртків Шатіла Владислава Ернестовича та Кошин Наталії Євгенівни.


УЧАСТЬ УЧИТЕЛІВ НОК КВЛ У ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ З МАТЕМАТИКИ

30 січня 2020 року вчителі Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені Івана Богуна взяли участь у Всеукраїнській конференції «Впровадження змішаного навчання математики в українських школах — виклики та можливості», яка відбувалася в Києві.На конференції вчителі ознайомилися з онлайн-курсом «Математика та критичне мислення (5-9 класи)», який дає можливість якісно організувати змішане самостійне вивчення учнями матеріалу та закріплення його в класі, дистанційне навчання.
На конференції також була присутня Міністр освіти і науки України Ганна Новосад.


РАДА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НОК КВЛ

27 грудня 2019 року начальник Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені Івана Богуна полковник Потєхін П.Г.та начальник навчальної частини НОК підполковник Мостіпака О.В. провели раду педагогічного колективу, темою якої було «Підбиття підсумків навчання ліцеїстів 7 та 8 роти за І семестр 2019-2020 навчального року». Також полковник Потєхін П.Г. поставив завдання на ІІ семестр.


Хід уроку
Презентація

ГАЛУЗІ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ, ЇХ ЗНАЧЕННЯ ТА РОЗВИТОК В УКРАЇНІ. РОБОТА З КОНТЕКСТАМИ — ПОШУК, ЗАМІНА, ВИДАЛЕННЯ, ПЕРЕНЕСЕННЯ, КОПІЮВАННЯ


ТЕНІСНИЙ ТУРНІР У НОК КВЛ ДО ДНЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

В Навчально-оздоровчому комплексі Киввського військового ліцею імені Івана Богуна розпочато тенісний турнір до Дня Збройних сил України серед ліцеїстів 8 та 7 роти під керівництвом вчителя фізичної культури Панчака В.В.


ЛІЦЕЇСТИ НОК КВЛ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ В АКЦІЇ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РАДІОДИКТАНТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ»

8 листопада 2019 року вихованці Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені Івана Богуна долучилися до щорічної акції «Всеукраїнський радіодиктант національної єдності», присвяченої Дню української писемності та мови.
Ліцеїсти 7 та 8 навчальних рот активно взяли участь у заході, головна мета якого — єднання навколо мови.


ВИВЧЕННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

У Навчально-оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна ліцеїсти 7 навчальної роти на уроках інформатики освоюють на практиці технічні параметри комп’ютера. Кожен повинен «потримати в руках» багато різних пристроїв і не просто потримати, а й проаналізувати їхній стан, визначити можливі несправності і, при можливості, їх усунути. Мета таких занять: вивчити принципи побудови, основні характеристики персонального комп’ютера, розглянути призначення та характеристики компонентів персонального комп’ютера, що входять до основного набору.


У НОК КВЛ ПОЧАЛИСЬ ЗАНЯТТЯ ЗІ СКЕЛЕЛАЗІННЯ

У Навчально-оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна ліцеїсти 7 та 8 навчальних рот під керівництвом Власюка Д.М. спробували свої сили в скелелазінні. Це один із найбільш гармонійних видів спорту, що поєднує в собі оптимальні фізичні навантаження, фітнес, розваги та екстрим. Заняття скелелазінням розвиватимуть координацію і пластику рухів, а також вольові якості у ліцеїстів.


ПРАКТИЧНЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПОВОДЖЕННІ ЗІ ЗБРОЄЮ

Під час осінніх канікул ліцеїстів в Навчально-оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна вчителі навчальної частини навчаються стрільбі з пістолета та автомата в лазерному тирі, а також із пневматичної зброї у відкритому тирі.


У НОК КВЛ ПРОВЕДЕНО ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ НАВЧАННЯ

10 жовтня 2019 року в Навчально-оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна було проведено нараду педагогічного колективу. Тема педради «Підведення підсумків навчання ліцеїстів 7 та 8 роти за підсумками вересня – початку жовтня 2019-2020 навчального року», а також начальник НОК КВЛ полковник Потєхін П.Г. поставив завдання на жовтень – грудень поточного навчального року.


У НОК КВЛ ТРИВАЄ ПЕРЕВІРКА ВІЙСЬКОВОГО ВИШКОЛУ

У Навчально-оздоровчому комплексі Київського військового ліцею імені Івана Богуна тривають заліки з індивідуальної стройової підготовки ліцеїстів 7 та 8 навчальної роти під керівництвом вчителя предмету «Основи захисту Вітчизни» полковника у відставці Шатіла Владислава Ернестовича.



ПОЧАТОК ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ У НОК КВЛ


Посилання на слайди


ЗАКІНЧЕННЯ НАВЧАННЯ В НОК (ПАМ’ЯТКА БАТЬКАМ ТА ЛІЦЕЇСТАМ)

СЛАЙДИ


 УВАГА, ШАХРАЇ!


ВІДВІДАННЯ ЛІЦЕЇСТАМИ НОК КВЛ КРАЄЗНАВЧОГО МУЗЕЮ
7 жовтня 2019 року ліцеїсти 4 взводу 7 навчальної роти Навчально-оздоровчого комплексу Київського ліцею імені Івана Богуна під керівництвом вчителя географії Лантух Т.М. відвідали краєзнавчий музей м. Боярки. Мета екскурсії – формування національної свідомості, любові до рідного краю, свого народу, прищеплення шанобливого ставлення до культури, забезпечення духовної єдності поколінь.
Для богунців ця екскурсія була цікавою і пізнавальною, адже фонди музею налічують понад 10 тисяч предметів: письмодруковані матеріали, нумізматика, живопис, графіка, археологічні матеріали, меморії, філателія, світлини та етнографія. А етнографічна колекція музею містить близько тисячі предметів: рушники, різні вишивки, килими, одяг, жіночі прикраси, тощо.


УЧАСТЬ ЛІЦЕЇСТІВ НОК КВЛ В ОЛІМПІАДІ З МАТЕМАТИКИ
Як відомо, математика вчить оперувати ф%