6 червня, в рамках методичної роботи, вчителі підкомісії математики та інформатики здійснили візит до унікального Музею математики «Кубоїд». Освітній процес тут побудований на ефективному принципі «навчання через дію»: гості тестують, бачать миттєвий результат і роблять власні висновки.
Під час екскурсії вчителі мали змогу особисто випробувати численні інтерактивні експонати. Вони з захопленням досліджували фундаментальні математичні закони, що лежать в основі різноманітних явищ: від коливань маятника до принципів архітектурного проектування, будували графік руху велосипеда, взаємодіяли з експонатами, які реагують на дії відвідувачів, наприклад, створювали складні фрактальні візерунки, розбиралися у побудові перерізів геометричних фігур, оптимізації маршруту, аналізували процеси створення тривимірних об’єктів та вивчення їхніх траєкторій, розшифровували закодовані повідомлення.
Візит до музею «Кубоїд» надихнув педагогів на впровадження нових інтерактивних методик у навчальний процес, щоб зробити уроки математики та інформатики ще більш цікавими та зрозумілими для учнів.