У Київському військовому ліцеї імені Івана Богуна завершився місячник з медіаграмотності

Протягом місяця лицеїсти Київського військового ліцею імені Івана Богуна опановували основи медіаграмотності за допомогою антифейкової гри «Нота Єнота», яку проводила викладач інституту стратегічних комунікацій Національного університету оборони України, лейтенант Елеонора Гуськова.

«Сучасні війни розпочинаються не з окупації територій, а з окупації інформаційного простору, з окупації нашого розуму. Тому військовослужбовцям, а також майбутнім офіцерам дуже важливо розвивати критичне мислення, щоб ідентифікувати маніпуляції в медіа чи соціальних мережах та не потрапити на гачок російській пропаганді чи то дезінформації», зазначила лейтенант Елеонора Гуськова.

За легендою антифейкової гри ліцеїсти мусили визволити херсонського снота, якого російські війська викрали з місцевого зоопарку, а потім влаштували на навчання курсантом спеціалізованого факультет інформаційної безпеки до Вищого навчального закладу тоді вже окупованого Мелітополя.

Антифейкова гра відбувалася у кілька раундів. Спочатку ліцеїстам потрібно було визначити серед низки інформаційних повідомлень, які є правдивими, а які фейковими, проаналізувати фото та відеоконтент і знайти маркети, що вказують на їх підробку. Також ліцеїстам було запропоновано відчути себе справжніми розвідниками та спробувати свої сили у декодуванні найпоширеніших слів, що вживаються у медіаграмотності. Зазначимо, що саме це завдання викликало найбільшу зацікавленість у молоді.

Відповіді ліцеїстів оцінювало компетентне журі ад’юнкт Інституту стратегічних комунікацій НУОУ Юлія Розумовська, яка підбадьорювала курсантів, що чим більше правильних відповідей, тим більше шансів визволити невинне звірятко єнота із ворожих пазурів.

Команди, які успішно нейтралізували інформаційні вкиди противника та відправили фейки услід за російським кораблем, отримали дипломи. Найактивніші учасники були відзначені призами, що люб’язно були надані керівництвом Херсонської швейної фабрики «ВИД».

«Кожен свідомий громадянин України, кожне соціально-відповідальне підприємство зобов’язані підтримувати наші Збройні Сили України. Адже сьогодні важливо дбати і про наше майбутнє: наших майбутніх військовослужбовців, майбутніх офіцерів, майбутніх генералів, які стоятимуть на захисті територіальної цілісності нашої держави», переконаний директор Херсонської швейної фабрики «ВИД» Ярослав Скрипник.

Заняття з медіаосвіти та набуття компетентностей з медіаграмотності у Київському військовому ліцеї імені Івана Богуна триватимуть і далі.

«Найважливіший компонент сучасної війни росії проти України це інформаційні маніпуляції. Адже Україна головна мішень російської дезінформації! Саме тому, ми мусимо підготувати ліцеїстів Київського військового ліцею імені Івана Богуна таким чином, щоб загартувати їх і виробити імунітет до будь- яких брехливих повідомлень, на які тільки здатна країна-агресор», підсумував антифейковий місячник начальник ліцею, полковник Євген КАМАЛОВ.

Поділитись:
Translate »