УКРАЇНСЬКА МОВА

Уроки української мови — важливий крок у становленні свідомого громадянина своєї держави, а особливо –майбутнього офіцера

Продовжуючи вивчати шкільну програму з вивчення рідної мови вчителі НОК КВЛ Федченко О.В., Волкова В.М., Ничипорчук Н.М. щоуроку  повторюють матеріал, вивчений у 5-7 класі. Панденмія і війна не кращим чином вплинули на рівень досягнень ліцеїстів, тому вчителі разом з ліцеїстами надолужуюють пропущене і невивчене. Для цього застосовують найновіші методи і прийоми навчання, серед них– мовознавчі ігри, які дозволяють цікаво і швидко відновлювати неусвідомлений матеріал. Протягом вересня-грудня були проведені відкриті уроки. Федченко О.В. вивчала з ліцеїстами тему «Словосполучення, його будова , види», а Волкова В.М.— « Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові». Обидві теми є важливими і вчать правильно будувати словосполучення і речення, уникаючи лексичних і граматичних помилок. Матеріал, використаний на уроках, спрямований на виховання патріотизму, поваги до державної мови, розвиває загальнолюдські цінності, формує навички командної роботи. Вчителі на своїх уроках використали електронні освітні ресурси, презентації «Microsoft PowerPoint» для активізації освітньо – пізнавальної діяльності ліцеїстів.  

Федченко О.В під час уроку використовувала бесіду, роботу в парах під час перевірки домашнього завдання, під час вивчення нового матеріалу застосувала проблемний виклад матеріалу, — це неабияк зацікавило ліцеїстів. Для закріплення мозковий штурм,  творчий і вибірковий диктанти. Ліцеїсти виправляли лексичні і граматичні помилки, що зустрічаються в рекламних оголошеннях.

Волкова В.М. використала пояснювально-ілюстративний матеріал, формуючи пізнавальну діяльність ліцеїстів. Під час вивчення нового матеріалу використала прийом маркування для візуалізації слів автора і прямої мови, закріплюючи матеріал, ліцеїсти складали ментальні мапи. Вчителька підібрала освітній матеріал таким чином, що у ньому поєдналися завдання, які формують пунктуаційні і орфографічні навички, і завдання на усунення лексичної помилки.

На своїх уроках всі вчителі реалізовують дидактичні принципи навчання. Тактовні і  демократичні  у відношеннях з ліцеїстами.

ПІДСУМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В НОК КВЛ ІМЕНІ ІВАНА БОГУНА

Думки колесом…Хочете дізнатися про що саме йде мова? Авжеж, про найактуальніше на сьогодні – дистанційне навчання! Здавалося б, що про це вже сказано-пересказано, але без рефлексії та підбиття тижневих підсумків онлайн-навчання – неможливо надалі працювати ефективно.
Наразі вчителям, як ніколи, потрібно бути пильними та свідомими. Не тільки поглинати нову інформацію, але й обертатися назад і дивитися на власні успіхи та поразки, робити висновки на майбутнє. Дивитися довкола – на виклики, кризові умови, досвіди інших та на підставі цього організовувати ефективну роботу. І, наостанок, дивитися вперед – ставити цілі на майбутнє та досягати їх.
Список ліцеїстів, НОК КВЛ імені Івана Богуна, які стабільно,якісно навчаються на дистанційному навчанні та ті ліцеїсти,які найгірші щодо виконання завдань.

8 РОТА:

1 взвод 8 рота кращі з дистанційного навчання:
Акентьєв В., Терещенко А., Козій Б., Козій М., Кондратовець Ю..
Найгірші: Шевченко М., Стешенко С., Ратников Є..

2 взвод 8 рота найкращі:
Бєлік П., Бутевич Д., Верпахівський І., Добровольський Д., Єфімець В., Іванченко М., Орлов Є., Петров М., Романенко І., Сизов Д., Слепченко К., Собченко В., Стеценко В., Ющук Д..
Найгірші : Акімов М., Железняк Б., Зелінський Р., Зозуля В., Малоголовко А., Нечай О., Олійник Н..

3 взвод 8 рота гарно навчаються :
Березовець П., Бєдін В., Дрига М., Клименко О., Курсах А., Кучерявенко В., Маслов А., Махлай І., Ніколаєв О., Святий М., Усхопов Б., Фріз В..
Найгірші :
Безвіконний В., Грибанова Н., Губрій А., Касьянов О., Маєвський В., Нерета О., Ткачов О., Тур В., Хомич Д., Щербак Я..

В 4 взводі 8 роти систематично та якісно працюють такі ліцеїсти: Бодаренко Д., Гордєєв І., Дубинець О., Деренко А., Чиж О., Кушнірук Н., Полєвський А., Похилько П., Заєць Д., Каменной І., Шевченко О..
Є такі ліцеїсти в взводі, які зовсім не працюють: Березлев В., Климчук В., Мамаєв Т., ПРОТАНЬ М..
Недбало працюють ліцеїсти : Дженджеро К., Железнов І., Попов О..

7 РОТА:

В 1 взводі 7 роти найкращі в навчанні:
Горький І.,Авдеєв Р.,Горгота А.,Третяк І.,Шаловінський Р.,
Шамалі К.,Янченко А., Ящук М..
Найгірші:
Алякін Д.,Басістий А.,Береговий Н.,
Данилюк Г.,Зварич О.,Іванов О.,
Кульчіцький В.,Олешкевич А..

2 взвод 7 роти:
Кращі ліцеїсти:Овсійко А., Морозов Н., Поліщук В., Довгаленко Ю., Ларіонов Д..
Гірші ліцеїсти щодо виконання завдань: Кудря С., Фімін Д., Хачков Є., Левченко А..

3 взвод 7 роти: вчасно виконують завдання вчителів: Біленький Н., Лошак Д., Мартинюк Г., Фесик Р., Ситниченко Є..
Стабільно не виконують завдання: Пономаренко Н., Прокопович Д., Самойлов А..

4 взвод 7 роти:
Найкращі ліцеїсти: Кудінов О., Трушковський В., Бєкєтов Р., Вислободський М., Романщак О., Кононець О..
Найгірші: Куркін А.,Ігнатенко Є..Несвоєчасно здають д/з і не з всіх предметів: Кірієнко І., Криволапов І., Макогон К., Чурай Г., Шабатін Н., Закатін А., Яворський Н..


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЛІЦЕЇСТІВ НОК КВЛ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

В Навчально -здоровчому комплексі українську мову та літературу ліцеїсти вивчають дистанційно, згідно тематично – поурочних планів.Усі завдання ліцеїсти отримають вчасно  і завжди знаходяться на зв’язку з вчителем(спілкуючись з учителями в телефонному режимі через Viber та електронну пошту). Оцінювання знань ліцеїстів з опрацьованих тем проводиться шляхом виконання онлайн тестів,яке ліцеїсти виконують на сайті naurok. com. ua.

Ліцеїсти, котрі якісно ,добросовісно виконують та вчасно здають виконані завдання:

7 РОТА:

Овсійко, Морозов, Трушковський, Миронов, Погорілий ,Горький,Кудінов,Негода;

8 РОТА:

Бондаренко Д., Кушнірук, Деренко,  Гордєєв ,Орлов,Селямієв ,Сизов,Частяков,Токаренко,Єфімець ,Іванченко,Бобко.

З української літератури найкращі:

8 РОТА:

Кушнірук,Єфімець,Слепченко ,Іванченко ,Бєдін;

7 РОТА:

Фесик,Боряк,Негода,Колосков,Янченко.

Ліцеїсти, котрі працюють неякісно:

7 РОТА

Фімін, Травков, Макогон, Алякін ,Кудря ,Криволапов.

8 РОТА

Мамаєв, Железнов, Чумак, Нечай ,Земенко,Протань, Чорний.

Попри неодноразові звернення вчителів дані ліцеїсти не бажають якісно працювати над дистанційним навчанням, не бажають спілкуватися з вчителями, не своєчасно виконують завдання з предметів навчання.


УЧАСТЬ ЛІЦЕЇСТІВ НОК КВЛ У ІІІ (ОБЛАСНОМУ) ЕТАПІ ОЛІМПІАДИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

18 січня 2020 року ліцеїст 7 роти 4 взводу Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені Івана Богуна Кудінов Олександр брав участь у ІІІ (обласному) етапі олімпіади з української мови та літератури в Софіївсько-Борщагівському навчально-виховному комплексі “Спеціалізована школа І – ІІІ ступенів”.
За результатами рішення журі ІІІ ( обласного) етапу олімпіади ліцеїст Кудінов Олександр посів ІІІ призове місце серед учасників. Учителі-предметники Федченко Оксана В’ячеславівна (вчитель української мови ) та Головко Тетяна Володимирівна (вчитель української літератури) усвідомлено підійшли до відбору ліцеїста, правильно визначивши його можливості та обмеження і раціонально спланувавши роботу з ним.
Кожна дитина талановита!

ДНЮ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИ ПРИСВЯЧУЄТЬСЯ

«Нас багато, ми різні, на всіх об’єднує спільна мета». Під цим гаслом у День української писемності та мови українці писали щорічний національний диктант єдності – «Крила України». До цього масштабного національного флешмобу долучилися і ліцеїсти Навчально-оздоровчого комплексу Київського військового ліцею імені Івана Богуна. Вони мали змогу не лише перевірити свої знання, а й відчути себе частинкою великої єдиної держави – України.

Translate »